Доставка

Използвани термини:

Потребител: Лице, което избира продуктите от МАГАЗИНА, попълва данните и инциира поръчката, като извършва това от свое име или от името на юридическо лице, от което е упълномощен.

Получател: Физическо или юридическо лице, което може да е различно от потребителя и което получава поръчаните продукти на адрес, указан от заявителя.

За да направи поръчка, потребителят трябва да попълни необходимите данни на указаните места.

Доставката за България се извършва от 3 до 5 работни дни от Еконт или Спиди и цените можете да калкулирате сами 

-
Калкулирай доставка с Еконт  

Калкулирай доставка със Спиди

 

  • Безплатна доставка при поръчка НАД 200.00 лв.
  • След изтичането на 2 дни от крайния срок на доставка на пратката, започва да се начислява "Магазинаж" - 1.20 лв. за всеки ден от нейния престой.
  • За поръчки с адрес на доставка извън България цените на доставка се калкулират в процеса на поръчката.

 

Доставки до населени места извън Европейският съюз

Потребителите на електронния магазин, чийто адреси на доставка за в населени места извън Европейския съюз заплащат допълнително всички мита, данъци и такси, дължими за съответните страни. Тези такси не са включени в цената за доставка и варират за различните страни. За точна информация, потърсете съответните агенции във Вашата страна.

  

Начини на плащане и възстановяване на суми

1. Плащане в брой при доставка - наложен платеж с пощенски паричен превод

Доставката на поръчаните стоки се осъществява в срок от 1 до 5 работни дни, считано от датата на поръчката, ако е направена до 12:00 часа. Ако поръчката е направена след този час за начало на срока се взима следващия работен ден. Поръчката се заплаща при доставка от Куриерската фирма.
При доставка на стоката плащате дължимата сума на куриера. Не плащате нищо допълнително, освен ако не сте заявили фиксиран час за доставка. Всички разходи по доставката са отбелязани в цената на поръчката.

Моля запазете касовата бележка от спедиторската фирма, която ще ви послужи като касов бон към документа ( фактура, стокова разписка ) издаден от МАГАЗИНЪТ за закупената стока.


2. Плащане с банков превод

Стоката ще бъде изпратена по куриер след като парите от направения превод постъпят по сметката ни в банката:

КАРНАВАЛ БГ ООД, IBAN BGN: BG84STSA93000031125005, BIC: STSABGSF, Банка ДСК

 

3. Възстановяване на суми

При необходимост от цялостно или частично възстановяване на суми на Потребителя от страна на МАГАЗИНА, те се извършват по допълнително уговорен между страните начин.

В случай, че потребителят се откаже от договора, МАГАЗИНЪТ ще възстанови всички плащания, които е получил, (с изключение на разходи за доставка ), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят информира МАГАЗИНА за неговото решение за отказ от договора.


ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

В 14 дневен срок от датата на получаване, може да върнете или замените закупена стока при следните условия:

а) продуктът е в оригиналния си вид, опаковка и качество,

б) етикетът не е разпломбиран и свален от стоката,

в) продуктът не е третиран по никакъв начин (не е пран или гладен, без аромат на парфюм или друг козметичен продукт).

г) необходимо е доказателство за закупуване: фактура, стокова разписка, касов бон и номер на товарителница от спедиторската компания или друг вид придружаващи документи (получени заедно със стоката от поръчката).

 

 

   

Резултат с изображение за econt logo